Brainstorming i soffan

Harregud, jag vet inte vad den där gamla kebabpizzan har producerat under helgen.
 Men nu sitter iaf Johan och jag och hittar på vad våra ungar ska heta.

Jag- Lucifer och Belsebubb.
Han- Metallica på unge och Attack på hund.

Johan säger att han bara kan producera söner.

Men.

Det funkar ju inte!!
Jag ska ju ha döttrar!
Eller en av varje..
Hellst twins.

Nyss erkände Johan att han har en hemlig älskare.

Johan-Får jag köpa en sån?
Jag-Nejsh!
J-Vaffö inte de?
Jag-Därför att jag tycker om dig som du är ditt pucko!
J-Ja, du ja!

???

Nu ska jag efter en natt hemma med en skabbig hund som praktiserade nattaktivt spädbarn gå och lägga mig. 

Som en amöba i symbios.


Nu skulle en engelsktalande snubbe på femman, RAW, säga kuk.
Kyyyyk?!!?!?!

Almost there dude, try a little bit harder! :P

Tjing tjong!

Ps. Märkligt inlägg de här blev.



Kommentarer
Postat av: Isabel

HAHAHAHA! Jag dööööööör! :P Hade han blivit tjöckare??? :P Han var ingen kärlek, tyckte bara han var konstig! :P Hihihihihi!

2009-12-10 @ 10:45:29
URL: http://lillafairy.blogg.se/
Postat av: Isabel

HAHAHAHA! Jag dööööööör! :P Hade han blivit tjöckare??? :P Han var ingen kärlek, tyckte bara han var konstig! :P Hihihihihi!

2009-12-10 @ 10:45:29
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0