Come on Kids!

När jag höll på att göra mig redo för min julklapps shoppning idag stog jag samtidigt och tittade ut på dom bullpapperstora snöflingorna som dalade ner mot marken. Och dom stannade kvar! :D 
 Var på min vakt när jag gick utanför porten och förberedde mig på att fly fältet med min soppåse som enda försvar mot gangsterkids med snöbollar. 
 
Men vartfan höll ungjävlarna hus då?!?! 
 Inte en endaste bävernylonoverål i hela synfältet!! 
Fast vi har en superbra kulle mitt på gården att åka pulka i syntes inte ens en kvarglömd vante eller ett ynka pulkaspår.

Vad gör dagens kids nu för tin?!
Sitter inne och spelar Farmwille och playstation och Guitar Hero och käkar verblivna chips sen helgen eller?!

Jag säger då de.

Dagens ungdom.

Besvikelse. 

Lite bilder från Den gamla goda tiden:










Nähä, nu ska vi gå och lägga oss och kolla klart på Ps. I love you. <3
Äntligen har jag fått min vilja igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0