EfterlängtadHelg.nu!

Harekrishna!

Min kropp! Min rygg! Min axel. Mina fötter!
Kan inte någon ge mig lokalbedöving i ryggen, knåda igenom den redigt ordentligt och sen när bedövningen släppt ge skööön massage?

Frivillig? Någon?
Inte det nä.
Nä jag ska inte krusa..
Får väl försöka kurera mig i duschen då.

Imån är det sovmorron.
Kl. 10- 14 - tvätt och städa. Överfull tvättkorg och inga rena strumpor.. Besök på kvällen.
14.30 - träna. Inte rört mig på hela veckan!! 
16. handla
17. laga mat.
Johans kompisar och lillebror som sover här inatt skulle komma och käka och kolla på film så de blir nog nått me tacos att äta. Om jag får bestämma..
Tacopaj kanske.. ? Och så massa godis!
Lagom avancerat men tillräckligt gott! :)
Mams!


Personligen tycker jag om att kolla vad jag gjorde för ett år sen eftersom jag vet att jag forfarnade var kvar i Sydney då.
Min favoritstad genom tiderna och ett ställe jag ska tillbaka till!
Den 11 december 2oo8 hade jag och Linnea bakat Pepparkakor och det va dagen innan jag åkte tillbaka till Bangkok..
Min sista kväll Sydney var jag Linnea och Lina och åt nånstans jag inte minns, men jag var inte glad alls när vi åkte hem för jag verkligen inte ville åka hem och lämna dom där.

ser ni va solbränd jag va? :)


Nä, duschen va de.

Hare!

Tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen vill vinna och har en chans!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394



Som tack för hjälpen kommer jag att lotta ut 3 stycken Chubby Angels bland de som skriver tillbaka att de klickat och hjälpt mig. :)

Vinnarna får självklart välja valfri färg: http://zarlei.com/chubby-angels-fran-loulei/

2009-12-13 @ 03:15:42
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0