God jävla Jul!

Jahopp!
Då var det åter dags igen. 
 Nu är det dagen med stort D för många.
Många ligger sömnlösa.
Några av förväntan och några med ångest.

Jag har iaf vaknat upp efter sista natten med min Bajb på 4 hela nätter. 
 
Han sticker till Örebro imån och lämnar mig kvar här.
Nä inte riktigt. Jag valde själv av egen fri vilja för ett tag sen.
Men man kan väl ändra sig?!!

Men man kan inte alltid göra nått åt det..
Lovade ju bort mig för jobb och hade jag inte gjort det skulle jag följt med dom upp istället..

Nu ska jag inta en inte alltför stadig frukost, funderar skarpt på varm o'boy och rostade mackor. Det är ju ändå jul!
 När jag pratade med pappa igår efter jobbet (klocka 22) så höll han på me julskinkan, så mat blir det iaf!
Men nått julgodis blir det nog inte. Ingen har hatt tid att stå och fixa med det denna julen.
Får väl gå ändå .

Igårkväll hade Johan och jag julklappsutdelning med glögg och pepparkaksdeg!!
Nej vi äger inga formar men vi fick en liten degklump av mamma som vi inte kan låta gå till spillo. :P



Ha en God Jul allihopa!
Nu ska jag börja dagen!

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Isabel

God Jul Lisa! Jag har ny bloggadress: stenmagi.blogg.se !!!

2009-12-25 @ 11:03:42
URL: http://stenmagi.blogg.se/
Postat av: Isabel

hej :) :) jag började kräkas.. varje morgon.. kände på mig att jag nog var gravid.. för att bevisa vad mitt inre sa gick jag och köpte ett test och jodå, det visade att jag var gravid :) så gick det till. spytt i två veckor nu, varje morgon. härlig? no no.. :P

2009-12-27 @ 09:50:54
URL: http://stenmagi.blogg.se/
Postat av: Isabel

Det var inget planerat men det var välkommen ändå! Det kom som en glad överraskning kanske man skulle säga. Henriks föräldrar började gråta. Så glada blev dom! :) Mina blev också glada! Ingen blev direkt överraskad.. de sa alla fyra att "det var väl på tiden"... hahaha! :)

2009-12-27 @ 20:01:51
URL: http://stenmagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0