Hej och välkommen Ryggskott och Tåröta!

Min rygg! Jag tror den döör!
 Men efter 11 timmars evigt slitande i disken så borde den ha rätt att säga ifrån en smula...
Men det kan väl finnas gränser?!!!

Och inte ens en man som kan massera mig finns de!!
 Dåligt utbid här tycker jag!
Nä, för han är ju hemma hos mammsen med sitt vrak till bilas och kommer inte hem förrens imånkväll!
Så en hel natt ska jag spendera alldeles ensam!

...

Men vem tusan ska jag då ligga och trängas me?
Vem ska då lägga täcket på tvären eller uppochner för att sen kasta ner de på golvet?
Vems arm ska jag då få i huvvet eller vems röv ska då möla ner mig från sängen?
Vem ska jag då häva benen över och vems arm ska jag då sova på?
Vems armar ska jag ha om mig inatt?!
VA?!!

Jag vill inte sova själv!!
Det är möööörkt!!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja det är jätteskönt. Bara 50%, men det är ju alltid något. Kan ju fortsätta att vicka på lite andra dagisar :)

2009-12-11 @ 22:09:44
URL: http://simonelj.wblogg.se
Postat av: Isabel

Henrik jobbar natt ofta så jag får också ofta sova ensam.. men det klart, helt ensam är jag inte.. Emil är rätt bra på att breda ut sig när husse inte är hemma! ;)

2009-12-12 @ 00:55:42
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0