Svettigt, manligt omklädningsrum.

Jeeezez vad det inte luktar hallonrosor i den här lyan nu känner jag! 

 Funderar på om det är Johans svettiga hocheykläder som stinker, det luktar faktiskt lite hockeystink... Han har faktiskt vatt och tränat idag. Så jag skulle mycket väl kunna anklaga honom.. 
 
Men.
 
Det skulle kunna vara mina illblöta strumpor som hänger på tork på tvätttunnan på toan.. (om dom inte ligger kvar i påsen innanför dörren..?) Skorna hänger ute i förrådet för annars hade vi inte kunnat bo här på minst en vecka.

Men så skulle det också kunna vara mina gumpadojjsinstängda strumpor som jag travat runt med sen igårkväll på måcken som stinker omklädningsrum..

Någons strumpor är det ju!!

Jäjä, får ta tag i det här mysteriet imån känner jag.
Nu ska jag gå och slänga mig i bingen.
Imån, eller jag menar om 6 timmar, ska jag infinna mig träningsklädd på Idrottskliniken för lite fettförbränning och muskelbyggning med Loo.
Om det blir som jag vill.
Annars är det bara om 5½ timmar..

Sov gott fuckers!

Tjing tjong!

Ps. Förresten! Är nu inne på min tredje jobbhelg på raaad.

Ps. 2. Jag är så jääääävla trött nu!!

ps. 3. snaaaark.

Ps. IGEN!!
För prick ett år sen var jag en lycklig backpacker och reste jorden runt. Nåja, nästan. Jag hade iaf flygit till andra sidan jorden och satt i Sydney med Linnea och Lina och klistrade på små klistermärken på små klubb-burkar och käkade klubbor som aldrig förr.



Och igår för ett år sen sky divade jag!! (fast det minnet har jag nånstans hemma hos pappa.)
Det gott folk ska göras igen!! Lovely!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0