Är det inte finbesök eller?!



Min lilla Snurresnuffs är här på dagis ieftermiddag. Pappa jobbar i stan så han fick komma hit. :)
Mamma va här på dan och fika på sin rast. Kom precis när jag ko tillbaks från värkstan me Viola aset. 1500 på den jävla bilen!! IGEN! 

Snurre och jag har nyss vatt ute och gått en runda i snöblåsten och Snurre sket såklart precis när vi kommit bort från alla sopptunnor! Fick bära på den där äckliga påsen hur länge som hellst! Bläää!!
 Sen när vi kommit fram till ett litet skogsområde med en riktig skogsstig med barr på marken stannar Snurre och tittar på mig och vänder om.
???
De va den lanthunden de.

Nu ligger han iaf i soffan och blänger.
Tråkigt att va stahund.
Men han har ett bra fönster iaf. Lagom höjd liksom. :P



Nu väntar vi på Herrn i huset och en som har samma yrke som Loo men som kommer från hyresbostäder som ska laga vattenläckan i handfatet på toan..
Loo kommer i eftermidda!! :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad jobbar Loo med?

2009-11-07 @ 20:48:25
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0