Bakfull.

Ungefär så känns det i mitt huvve nu. Vet inte vad jag straffas för, har haft denna förbannade skallevärk i två dar nu. Låg kvar en timme i sängen och försökte kväva huvvet i en kudde så skiten skulle försvinna med det hjälpte inte jätte mycket. 

Inatt gick jag ändan till 6 för att lära mig all städning på ugnar, grillar och stekbord och potatismosmojjen. Ska jobba själv näst, nästa helg för att prova på till julen. Hujedamig!
 Det gick otroligt fort att jobba inatt, och det har varit roligt och icke för jobbigt folk inne. Ett grabbgäng kom in och klagade på musiken så L satte på nått dansband så hela ligan hoppade upp från pallarna och börja dansa och klappa takten och tjimma runt en stund, dom va kvar ett bra tag och sjöng me i låtarna.
 Två höga killar kom in och svassade runt och plockade på sig sjukt mkt  lösgodis för att sen dumpa allting i kassan.. Jävla typer.

Det är väldigt mycket konstigt folk som kommer in,
alltifrån gamla gubbar som går runt och pratar med sig själva och köper folköl och porrblaskor, dom väljer jag att inte få handkontakt med när man ger tillbaka växel. Isch!!
 Sen är det andra trashankar som kommer och velar runt och liksom alrig kan bestämma sig, som man måste ha koll på i tvn.
Väldigt fulla människor som inte kan bestämma sig eller få fram vad det  är dom vill ha eller ska krångla till allting väldigt mycket så man tillslut inte vad vad dom vill ha längre.
Dom som är jävligt pratglada och som ska stå och tjöta fast det är 159 pers bakom dom som också vill ha en dubbel cheezburgare utan ost.
Jag försöker att inte dömma folk. Jag har blitt nästan hur bra som hellst på ögonkontakt, dog nästan på det i  början.
Glömde att ta av mig larmet i morse så jag ska köra tillbaka med det innan jag kör till buggen.
Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0