Egen namnskylt!



och nya bralls, en skjorta till OCH ett skärp!!
Hujeda mig! Hur mycket ska de kosta på mig egentligen?! :P
Har dessutom fått schemat över jul och nyår, fick dock en smärre hjärtattack när L till min försrkäckelse diktaterade att jag ska jobba själv flera nätter!! :O
 Och här har jag gått i godan ro och trott att "Nä, själv är man aldrig på nätterna. Iiiinte då!!" och sagt det för att lugna oroliga familjemedlemmar och vänner. Pyttsan!
Jag ljög er rakt uppp i fejjan utan att ens veta om det! 
 
Men jag ksa iaf call Mrs. Boss imöen och tala ett par sanningens ord med kvinnan. Jajemän!

Nu är jag trött. Nån som märker? Fast jag är ändå pigg. Upp i varv liksom. Asajobbigt.
Det har vatt väldigt dött på måcken inatt. Knappt nått fölk.
Kom in några muslimer tror jag dom kom fram till som satt där och tjöta me L i säkert 2 timmar. Dryga!!

kund:-Får jag fråga en sak, inte för att va ofina eller elak eller nått, men tycker du inte om ditt jobb?
jag: -Jo, vaddå då?
kund: -Du ser inte så road ut.
jag: -Nämen de beror ju helt och hållet på vilket folk som kommer in. (pik 1)

samma kund: -jag vill ha de billigaste
j:- en korv?
K: - nä, en hamburgare!
j: -vanlig eller cheeze?
k: -det billigaste.
j: -vanlig då. Enkel eller dubbel?
k: -det billigaste!
j: -vill du ha hela menyn me dricka?
k: -det billigaste.
j: -utan då.. Har du råd med nånting på hamburgaren eller blir det för dyrt?
k: -vad blir billigast?
j: -du är verkligen den snålaste smålänningen jag någonsin har träffat!! Grattis! (pik 2)
k: -Jag hoppas verkligen den är god nu.
j: -såklart den är. Har du hört nån annan klaga?

L va argare än mig på honom sen när han äntligen gått, tyckte han va dryg och så, jag sa att han kunde ju faktiskt inte hjälpa att han va efterbliven och säkert blev tappad när han va liten.

Nu ska jag gå och möla ihop mig intill Johan och sova. Hoppas jag är lika svinkall som han va när han kom hem från natten och skulle lägga sig och att inga idioter med lövblåsare får för sig att använda helvetesredskapet på en lördag.

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0