En fullspäckad helg

It shore was.
Jeez!
Jobbat 16 till 22 fredag, lördag och söndag. Mellan 20 och 22 ensam.
Bara det va en upplevelse. Men nu har jag nog nästan äntligen lärt mig att lösa in dessa förbannade vinstlotter iaf.
Va hemma en sväng och tog ner tråd och mockade ur boxarna med Loo idag. Hälsade på Snurre och Katterna, åt pappas köttfärslimpa och hämtade en takfläkt på vinden i grannhuset. Jävlar i havet vad dammigt de va. Fågelskit och allmänt grått. Men med lite behövlig putsning och en ny längre sladd ska det nog bli förbannat bra!!
 Cycklen fick också följa med och flytta in i förrådet. Nu ska här sättas igång med motionen!! :)

Nä, nu ska jag gå och förgripa mig på min kära man jag inte sett på två dar. :)

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0