Finns det inga gränser!!

Denna morgonen har varit skum. Många jobbiga ljud. 
 Vem kom fram till den värdelösa idén om att riva igång en lövblåsare innan klockan 8 på morronen?!
Vem har avskaffat den hederliga gamla räffsan liksom? Tystgående dessutom! Perfekt!

Sen när Johan äntligen masat sig upp och sparkar igång en Jullåt, spricker det en smula för mig. Det är liksom lång tid kvar! Det fick han sluta med illa kvickt. Den enda jullåt som är okej att spela nu är Fairytale Of New York. Allt annat får vänta ytterligare en månad eller två.

Nu ska här diskas, bakas kladdkaka, skicka iväg kartongerna i hallen med David och handla åt Linn.
Sen ikväll ska jag jobba i Köket. Imån ska jag till Tantmaffian och på kvällen ska jag till Måcken. Behöver fylla på lönen lite efter Uppsala känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0