Idrottskliniken

En kraftig lilaröd ton i ansiktet och en del ymniga svettningar och "jag oooorkar inte meeer" tänk senare sitter jag totalt utmattad och redo för sängen i fotöljen.

Imån ska jag jobba 10-16 på måcken.
Då ska jag ha ett dödligt seriöst samtal med Mrs. Boss. Angående min lön.

Ey, Mrs Boss! Min lön är för liten! Jag vill ha meeer!
Ojsh, säger du de säger du?!
Like yeah!
 Ska vi tredubbla den då?
Hell yeah!

Så kommeer de låta. Minst.

Imån ska jag ringa Djursjukhuset angående Snurres nipple.. Den är lika stor som en 65 årings som ammat fjorton kids som bits. Ni förstår? ^^

Nu sängen!
Tjing Tjong


Kommentarer
Postat av: Simone

sv. Hehe, men just då var jag fruktansvärt irriterad.. ;)

Jag har tänkt flera veckor nu att jag ska hälsa på, men jag är knappt aldrig i stan nu för tiden. Jobbar mest hela tiden. Men en dag kommer jag nog ska du se..hehe :)

2009-11-24 @ 16:07:09
URL: http://simonelj.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0