Min livs första hockeymatch slutade i tragedi...

Just face it.
Hockey sucks!!
Big time!!
T.om när det är Korpen lag.. Som inte stått på ett par skridskor på en is på X antal år..

Yä.. Sanna och jag hade stora planer (på träning) och hårda hot för att få killarna i form igen..
Ska man dit och frysa häcken av sig igen vill man ju ha valuta för tiden!
Am I right or am I right???
Right?!

 Hoten kunde va t.ex diska i en vecka och soffa på soffan.
Planerna (på träning) kunde va bl.a springa till och från jobbet, med höga knälyft.

Ja, ni ser ju våra storstilade planer.
Helnöjda! ;)

Ja, som ni ser var det ingen ordning på nånting..   Katastrof.
Ingen ordning på nånting.





Johan "kortus stubinius" Melkersson



Johan "K.S." Melkersson -tillika den andra hälften i tvåsamheten som jag utgör den ena hälften i- stog för matchens första, sista och därav enda fight.

You go girl!!




Andra sidan är ni klara?!!?!?!?!
???




Detta var hur min måndagkväll spenderades.
Nu vet ni!


Kommentarer
Postat av: mli

Särskilt avancerat var det inte och helt okej gott. Tror dock att kladdkakan hade varit godare :P

2009-11-04 @ 15:16:21
URL: http://faded.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0