Myshetsfaktor.

Det senaste nyförvärvet heter Lila Blockljus från Ica Norremark.



Min favorit bland alla ljusen är dock stöldgoddset på fot från min allraste bästaste bästa vän.

           

Det än så länge enda ljusarrangemanget från min Tantmaffia.



Det mysigaste finns i sovrummet nedanför min önskade, eftertraktade spegel också stödgodds från min allra bästaste bästa vän.

  

Allt som allt har jag tänt 25 ljus. Min tanke bakom det hela var från början att uppnå total myshetsfaktor men när jag tänt alla så satte jag mig i soffan och väntade på att det skulle komma.
 Men iiinget hände!!
Sen slog det mig. 
 
Min man.

Jaha, så blev man själv i tvåsamheten inatt då.
 Ensamheten.

Inte ens en kladdkakebit har jag!!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är himla mysigt med ljus, har också massor av den varan! :)

2009-11-20 @ 11:54:56
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0