Oh no! Not another betalningspåminnelse!!

haha, fast det var den roligaste jag någonsin fått. I hela mitt liv!!



Jag skrattade intensivt i säkert en minut. Jag frågade Johan om man verkligen kan säga så och han visste inte. 
 Jag har då aldrig hört det förut, men roligt var det!! 
Så gulligt skrivet.. 
 
Syftet med det här brevet är att slippa utsätta dig för detta.

Jag känner att det är en medmänniska som har skrivit detta. En vanlig dödlig. Säkert en tjej som precis som mig har svårt att minnas vart hon senaste såg den där förbannade räkningen och har formulerat ett sånt kärkeksfullt brev om en betalningspåminnelse.

Hon ska ha cred!

Jag ska betala Nu!!!  
Sen ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hello! Det är väl klart att jag kommer ihåg när vi såg ut som uppstoppade korvar och tog kort på varandra. De korten har jag kvar. Man kanske ska lägga in dom i datorn och ladda upp på nätet? Hihi.

2009-12-02 @ 11:14:10
URL: http://lillafairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0