Uppröjd katastrof i ensamheten

I morse ringde pappa innan klockan va sex och meddelade Snurres ankomst.
 Bara att kränga på sig närmsta kläder och hasa sig ner till dörren barfota, håret på ända och ögonen halvstängda för att ta emot det alltid lika glada lilla livet. 
 Vi låg och myste lite halvt om halvt i sängen tills Johan steg upp och Snurre helt plötsligt fick alldeles för mycket att hålla reda på och var tvungen att springa mellan mig och Johan för att se till att ingen gick ut utan honom.

 När Johan sen åkte iväg i sitt monsteråk som hörs ända bort till den andra rondellen vid skogskyrkogården gick Snurre och jag en runda på en halvtimme för att sedan krypa ner under täcket igen några timmar.
 Innan jag somnade smsade jag och Loo fram en lunchdate.



Igårkväll när jag kom hem från buggen hade alfahannen lagat mat och hatt sig. Möttes av en stängd köksdörr och matos och tända ljus och stränga order om att inte gå in i köket. Plats i soffan!
 Ris och beasås och firre. :)

Jag har inte bara hittat en superbra och snygg man! Han kan laga mat också!! Massa kärlek till han! <3
Salladen glömdes tyvärr bort men den tar vi och göra pastasallad på idag istället när jag kommer hem från Måcken.
 Fick två tider till igår påväg till buggen! Toppenbra! :)

Igår gjorde jag absolut ingenting från att jag vaknade och åkte till buggen och har inte vatt alltför aktiv idag heller på grund av det där jävla huvvet som envisas med att göra ont halva dagarna. 

 Googlade migrän innan, och det stog att det utlöstes efter stress, rubbade sov och matrutiner och under mens.
Katjing liksom!!
Då kanske det finns ett slut på att iaf. Har grubblat över den där svinsjukan lite.. 

Nu ska jag svida om till min Måcken outfit och sen dra och jobba i fyra timmar. 

Tjing tjong!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0