Määäh!

Veckans jobb:
tisdag: 6.45 -16 (-15.2o, såå skönt!)
onsdag: 6.45 -15.3o
             16-2o Macken.
torsdag: 6.45-15.30
             16.3o Klippa och Färga håret. (finally)
fredag: 6.45-15.3o
            22-o7 Macken.
lördag: 22-07 Macken
söndag: soooova!

Imån kommer jag komma hem halvt avliden med tanke på hur jävla trött jag va idag!
 Men blev så sugen på lasagne när jag åkte hem så jag bestämde mig för att slänga ihop en som vi skulle ugna efter gymmet, min man och jag, men gym och storhndling drog ut på tiden så den va inte klar förrens nu (2o.5o) så vi käka mackor och joggy istället. Blir massa matlåda till imån istället! :)

Nu: dusch och sen bums i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0