Solskygg

Min man vill inte gå ut med mig! Fast det är typ huuur fint väder som hellst och solen bara skiner och skiner så nej.
-Näää älsklings jag ååååkar inte.
-Skit på dig då.

Min kära hane va ute igårkväll. Ett par öl på bishops urartade sig visst till ett par shots och så vidare.. 
 Han va duktigt kärleksfull när jag hämtade dom.
-Jag klär av mig nu älskling så jag är naken när du kommer hit.
(
i bakgrunden) -nej för helvete Johan!

Försökte gå en runda med Bojjsansonsen ute i solen men hon gick in i buskarna, krängde tilll med benen och så va hon loss. Helt lös.
 Jag hann se mig själv som gråtande kattlös för resten av mitt liv under tiden jag halade in kopplet och kubbade runt busken, lockade på katten som började galoppera iväg så jag snabbt som attan va tvngen att gripa tag som en krokodil om hennes lilla mage och håva upp henne och bära in en skikandes katt.

Johan går runt och sjunger: livet kan spela dig ett spratt när du mnst anaar det.

Nu ska vi iväg och kolla på hjälm och grejjer till johas framtid osm mc-knutte. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0