Dagens I-lands.

Vaknade för en stund av att Loo ringde och väckte mig. Vilket va rätt bra jobbat, för klockan skulle ringt tio minuter senare men känner jag mig rätt hade jag inte kommit ur sängen på halva dan, nu gjorde hon mig pigg och vaken så jag kunde känna efter tillräckligt hur jäkla pissenödig jag va. :P
 Ska med henne och hämta och leka med boopisen efter hon slutat jobbet. :)

Nu sitter jag i mina nytvättade svarta inte fullt så skitsnygga men ack så tighta stuprör som blitt helt randiga i tvätten eftersom jag inte tänkte på att vända dom utochin och ett par stövlar jag köpte flera år sen i hopp om att jg skulle krympa några centimete så jag skulle kunna ha dom utan att behöva åka rullstol för att hamna i samma höjd som flertalet av mina kära vänner och därmed höra vad folket sa utan att behöva sänka mig till deras nivå. Helt jäkla hopplöst att va längre än alla andra. 

 Åter till ämnet: så tänkte jag iaf se och testa om jag pallar ha dom på mig, om jag kan hanka mig fram i klackarna som äkert är tre centimeter, om inte mer?! :P Jag förstår inte folk som kan gå i klackar som i princip är lika höga som dom själva! Hur gör man?! 

 Måste till hm och köpa en sporttopp eftersom jag och Loo ska börja träna imån!! Jisses. Ett par nya pjuxs behövs också. Alla tårna smiter snart ut. :P
 Men nu är jag taggad till att träna! Ska bli fett nicke att komma i form efter sommarn. Ja-a!
I nästa vecka joinar Simone också och då kommer det bli ännu roligare att träna! Ju fler man är desto bättre! Fler att peppa och fler att prata med. Fler som kan när man vill och fler att skratta med! :)

Men nä.
Up and away!





Hela jag får inte ens plats på samma bild. :P Fruktansvärt.
Helt otroligt vad dum man känner sig när man fotar sig själv.


Kommentarer
Postat av: Johan

Ge fan i min skjorta!

2010-09-27 @ 17:56:56
URL: http://melkerssonjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0