dommedagen

Idag är dagen. Jag är just nu dödligt nervös och flänger runt som en nackad höna och försöker packa ner det viktigaste till Bojjan, (och kom på nu att jag inte ens tagit med hennes mat.. ) och kläder till mig. Måste komma ihåg att ta med mig mjölken och risgrynsgröten ur kylen. Alldeles för värdefullt för att slängas om en vecka.. MÅSTE vattna blommorna! Kom ihåg! 
 
 Det känns som jag väntar på mig egen avrättning. 
Näst intill dödligt nervös. 
Men det kommer gå bra. Det är bra att vara lite nervös. Och dom vet ju vad dom gör. Jag är ju knappast den första. Och tänk vad skönt att slippa linser och glojärn. Och det som inte dödar det härdar. Och det kommer vara värt det i slutändan sen.. Ja det kommer det! 

Tänk om jag kunde tro på det. Nästan så jag gör det. 

Men aah! 
Nu måste jag sysselsätta min hjärna med annat än självömkan..  


Bojjan har tur som har bra syn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0