Haha, jag höll på att glömma vad som hände...

img_0581 (MMS)

Haha, jag höll på att glömma vad som hände i morse! Jag skulle in och pussa hejdå till Johan som fortfarande sov och beckmörkt som de va va jag tvungen att tända lampan för att hitta rätt. Och när jag hasat mig fram till tändknappen och tänder är detta synen som möter mig! Livrädd blev jag! Hon bara satt där som en jäkla egyptisk staty och glodde som ett fån. Helnöjd med sin insats. Och på natten hade hon legat breve mig med magen i vädret och utfört nån telepatisk kontakt så jag kliade henne på magen. Hon vet vart hon har mig den rackarns kattrackan! :P


Kommentarer
Postat av: anna

Ja, jag ör skitglad:D Åh ja, en hundvill jag också ha!

2010-09-29 @ 17:03:52
URL: http://annafindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0