Nu ligger jag och Snurre i sängen och vila...

img_6807 (MMS)

Nu ligger jag och Snurre i sängen och vilar frukost. När vi sovit en stund var går vi nog ner och fikar lite. (och tar alla dessa jäkla ögondroppar) Sen blir den nog en siesta på det. När pappa kommer hem från jobbet blir det storkäk. Sen vet jag inte om de blir att åka till stan, promenix, sova eller siesta.. En sover rätt mö vill jag lova. Jag har knaprat klart på tabletterna och därmed blitt av me di märkligaste drömmarna och är en promille piggare. Inatt drömde jag tex om att dammsuga en studentkorridor med en grön heltäckningsmatta.. Och om Tom Cruis unge. hon va me som ängel på en cirkus. Sen satt jag längst uppe på ett isberg med ett rockband helt plötsligt (oklart vilket). Jag glider fortfarande runt i mina glajjor och lider när det är för ljust. Nu är det precis lagom när det är regn ute och rullgardinerna är fördragna.  Och Bojjan den lilla svullsten hade gått ner till pappa inatt och klivit på hans kudde så han hade nästan slängt ut henne, men han hade (tackochlov) känt på pälsen att de va hon! Tänk om hon åkt ut! Hon hade ju blitt kråkmat direkt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0