Övertrött.

Mormors systrar är ju för goa! :) Man kan ju inte annat än att skratta med dom. För det första har dom så rolig dialekt och för det andra och tredje och fjärde, osv, så är dom så himmla underbara och roliga. Berättar historier och skrattar och har sig. :) Dom berättade om en 91 årig tant som hade flyttat in på hem "å träfft sig en kaaar som ho minsann gått och gift sä mä å ho va löckligare än aldrig förr" och så vågade dom inte säga mer. SAA dom. Men så vänder sig Stina eller Dagny eller Mainy eller Doris (vem håller koll) till mig och säger först "mer vågar jag knappt sää, mänske!"
 Men sen så "ho fick ORGASM!!"
 JAg vet inte vem som rodnade mest, hon eller jag. Hon för hon sa det eller jag för att jag blev totalt överrumplad över att hon sa det, liksom viskade det rakt i örat på mig medan jag höll fokus på resten av gänget. När jag bestämt mig för att jag hört rätt tittar jag på henne med stora ögon och ler och hon nickar allvarligt.
Jojo. 91 år och får orgasm. haha!
Och detta hade hon då berättat på radion. :P


Åh jag blir så trött på mig själv ibland!
 Min bror hade inga som hellst planer på att köra hem till varken sig själv eller köra hem mig efter kalaset idag utan tänkte slagga hos pappa inatt. Fick jag reda på en stund innan han tänkt vi skulle åka.
 Jag blev tvärilsk på två röda och ryade på om Bojjan och kläder och svält och obekvämt och oskönt och ensamt innan mamma kom till undsättning och erbjöd sig att köra hem mig. Vilket hon också gjorde.
Tack Mamma! <3
 Men så när hon åkt igen och jag sitter med Bojjan på golvet och inser att här fanns ju inget kul att göra. Komma till en stökig lägenhet med noll motivation att städa och är helt slut i huvvet.  Dööödens!
 Varför åkte jag inte med David till pappa?

Åååååh!!

Tur jag har den rackarns lilla katten iaf. <3

Loo ringde mitt i kalaset och va förstekommentator från Majsans upplopp i T-ryd idag.
 -Majsan ligger två med några längder kvar till ettan med Olivia i tätt i ryggen med ett halvt varv kvar.
(lite mellansnack)
-Nu har hon bara en längd kvar till ettan!!
-Wah?! Hon ligger i rygg på ettan!!! 
-Aaah! Hon går upp på sidan! Hon tänker försöka gå om!! Nej ramla inte nu. Stå upp!
va? Ramlar dom?
-Nä jag är barnvakt... (låter olycklig)
hahahahaha! Är DU barnvakt?! Skojar du? Åt VEM DÅ?!
-Hjääälp! Majsan går om! Hon tänker VINNA!! -Nej stanna här nu, vi måste kolla klart! (till ungen)
-JAAA! Hon vann!! Lisa hon VANN! MAJSAN VANN!! -Nejmen klättra inte där! Går ner.  (till ungen)

JAg stog och skrek lite där bland kusiner och mostrar och började nog tammefan fälla en liten glädjetår.  :)
 Tänk att förra våren kunde hon inte ens göra en jättevolt i skogen utan att börja studsa och ha sig. Nu går hon och vinner tävlingar!! :D Mästershettis!


Majsan fortfarande ung och oförstörd.. :P


Imån blir det utplockning av bandagelins. Hoppas på att smärtan är lika med noll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0