Stressat som en sate hela dagen. Dammat ko...

img_6807 (MMS)

Stressat som en sate hela dagen. Dammat kontor och sprungit som en gnu mellan alla ställen. Inte klokt att man får känslan av att man ska hinna med ett tvåmans-jobb. Ensam! På macken har jag pratat MASSA engelska. Nyttigt. Och blitt irriterad på tre negrer som skulle låna släp. På engelska. :P Gaah!  Linserna är ur, tänderna är lika rena som det nyskurade handfatet och håret ligger och klibbar mot axlarna sen duschen. Jag överväger skarpt att ta till olivolja att smo in mig i för så här jäkla torr i skinnet jag är nu är knappast bra för någon. Det är dom där jäkla laserna på jobbet som gör de. Fast jag får inte säga laser. Inte ens trasor går dom me på! Fast alla fattar vad jag menar ändå! Nädå. Mikrodukar.  ? Vem. Pallar?!  Sen är dom lika griniga med mopparna.  GARN heter det.  Helsike heller! Moppar! Moppar! Lalalalalala!!  Olivolja va de ja!  Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0