Antarktisk.

Bestämde mig för att frosta av frysen ute i garaget idag.
 Jag ångrade mig när jag slitit ut sladden och öppnat luckan.
Fan vad is!

Antarktisks ismassor verkar nog små i gämförelse.
 Fick koka typ hundra kastruller med vatten och sätta in för att ens sätta igång krystvärkarna liksom. Tog hundra år innan det ens började smälta. Gaaah! Tålamodskrävande satyg! Luktade illa gjorde det med. Och kladdigt var det. Jag slängde nårra hinkar varav en med kräftor och en skånk i soptunnan. Hoppas det börjar lukta jävligt illa när det tinar och ruttnar. :P 


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är dom, tack! :D



Hehe jag frostade av min frys lite i natt, dörren stod visst öppen :O fast det funkade nog inte så bra att frosta av samtidigt som man har den igång - nu är det as mycket is! ;)

2011-05-24 @ 16:52:20
URL: http://excalibur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0