Dagens insikt.

Goddagens!
 Sitter i soffan och är nyduschad med en nyduschad Z bakom mig inbäddad i två filtar. Han fjöööös faktiskt.
Han och Krut har lekt idag och brottats i gräset. Det var ingen ren Znajfis som jag fick hem igen! Massa dreggel och grus i hela pälsen.


Obs! Bilden är arrangerad. Krävdes en massa godis och fjäsk för att få dom att ligga såhär nära varandra utan att bita varandra.

Igårkväll fick vi finbesök av fina brudar! Tacos, kubb, fruktefterrätt, vin, prat, skratt. 
 Tror klockan va typ två när vi gick och la oss, då hade jag vilat ögonlocken lite i soffan innan. Det sista jag tänker innan jag somnar är att jag inte får göra några närmanden mot Emli i sömnen utan måste ligga still. När jag vaknar har jag så ont i ena axeln att jag nästan har lust att amputera den. Och då har Mli redan åkt. Utan att jag märkt nånting. Dödstrött eller vad?! 
 Och så pratade jag med Loos man vid tre tiden me men det måste jag ha gjort i sömnen för jag minns inte det ringde eller att jag svarade eller vad vi pratade om.


Denna är dock helt oarrangerad. Snurre morrar så mycket på småplitarna att munlädret fastnar upprullat. 
 Snurregubben <3


Min stora lilla dunderklump. <3 Hos farmor idag.

Jag kom på innan idag att det är så jäkla enkelt att bo själv.
 Man behöver inte ta hänsyn till nån, man städar, diskar, tvättar precis hur och när man vill. Ingen som blir äcklad, besviken, arg eller trött på en för att man är världens slusk.
 Man äter när och vad man vill. Hur man vill och Var man vill.
Man behöver inte passa nån tid för att ha tid att umgås mellan jobben. 
Man kan fläka ut sig hur man vill i sängen.

Men.

Allt blir så jäkla tråkigt!!

Hur kul är det att laga mat och äta själv? Nä då blir det oftast ingenting, eller mackor, eller bjuder man in sig hos pappa eller Loo.
 Hur kul är det att städa upp sin egen skit själv egentligen?
Hur kul är det att sitta hemma själv en kväll?
Hur kul är det att sova själv?

Jag säger bara en sak.

Tacka fan för djuren.
 Hade jag inte haft dom hemma på kvällarna hade jag blitt schizofren på tre minuter.

That's all for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0