Dåligt minne.

Efter jobbet åkte jag in i ilfart till stan för att hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Jag brukar oftast leva efter motsatta motto. Alltså så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Började hos Annica för att köpa leksak till Z att kampa med på kursen. Nu ska jag försöka ha den enbart till kursen och ingenting annat. Basta! Där blev jag nog i en halvtimme iaf. Minst. Väldigt dött på kunder där idag. Sen drog jag vidare till ögonlasern för 6 månaders kontroll. Fast egentligen är det 8 månader sen.. Anyway. Jag ser som en hök! Jag ser bättre nu utan linser eller glasses än vad jag gjorde innan, med skiten. Så jag kan inte va annat än helnöjd! Vilket jag också är. Jag försökte förklara smärtan efteråt för henne och sa sanningen att det kändes som att föda genom ögonen och hon bara skrattade och sa att den hade minsann inte hört förr. Dom på jobbet bara suckade och sa "Väääänta du bara! Det var ingenting i gemförelse!" Precis som om dom vet det liksom! Men det är väl som med all smärta, man glömmer den efter ett tag. Folk skaffar ju oftast fler än en unge eller hur? Men jag är jäääävligt glad att slippa göra det igen. Jag vet inte varför jag stressade men jag stressade iaf till tegnergallerian i mina träningskläder och såg säkert jävligt fit och medveten ut bakom mina solglasögon och sket fullkomligt i att jag säkerligen såg pissed off ut, jag har ju den tendensen att inte se så glad ut om jag inte ler. Men oftast är jag inte sur alls. Bara inte full i skratt. Typ . Iaf på väg ut från tegner springer jag förbi väääärldens urgulligaste krukor och är väldigt nära att köpa två stycken. Såhär nära liksom! * * Gammelstil med rosor på. För 84 kronor styck . Men så tänkte jag att jag vet inte vilka blommor som skulle få bo däri och inte vilken storlek det var på dom krukorna om jag nu hade kunnat bestämma mig för några.. Sen tänkte jag att näää, men jag ska på så mycket loppis i sommar så jag hittar säkert nått där för mycket billigare och så till sist tänkte jag att va fan! Jag är 23 och står här och gullar med en jävla kruka som en jävla 73 åring! Skärpning Lisa! Så jag sket i krukorna och gick och köpte mjukglass istället. Med choklad-dopping. Asagott! MEN. (of course there's a but) Jag kom på alldeles för sent att jag inte kan äta glass utan att ha det i hela ansiktet. Så när jag gick där, storgatan fram, hoppades jag innerligt att jag inte skulle möta någon jag kände när jag försökte gömma mig bakom glassen och bunten med servetter som hon i glassen stoppade på mig om för att "det kunde va bra att ha". Om hon bara visste! :P Och så stressade jag vidare till bilen och så körde jag till coop ENBART för att köpa marabous strawberry cheescake. Och så blev det en med blåbär mjölk också. Men den blev jag lite besviken på. Tror jag. Den får ett nytt försök imån för nu ska jag gå och lägga mig. Lovade på jobbet att inte va så trött imån. :P Denna tycker jag faktiskt är riktigt bra! :D

Kommentarer
Postat av: Fia

Den är AWESOME! Och DU är awesome! Jag vill träffas snart! <3

2011-05-15 @ 22:48:53
URL: http://fiagunnarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0