En sekund är ändå en sekund.

Och den sekunden kommer jag leva länge på! 
 
Och alltid använda mig av i krissituationer.

Alltid kunna kaste upp ett pekfinger eller långfinger i synen när det behövs. Så gött! Alltid ha en payback i bakfickan liksom. :) 
 Tänka sig att jag vann gocarten mot kääringarna i köket! Visserligen har två utav dom inte körkort och aldrig kört nått på fyra hjul och med ratt, och fyra hade aldrig testat gocart och så var det jag och tvåan som jag trodde jag skulle loosa mot som har tävlat folkrace.
Meeen! Som den enda under 40 och som inte har besvär med ischiasen eller andra krämpor och som är mest orädd så vågade jag trycka plattan i mattan flest gånger och faktiskt klara kurvorna efter bästa förmåga.

Så fett nöjd!!


Segergesten. Dock i ett annat sammanhang.

Efteråt drog vi vidare på skrikande däck genom rondellerna till Båten och åt. Så jääävla god mat! Och sån jävla matkoma vi fick hela högen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Duktig du är ! en annan kom sist i första, och sista, gången jag körde go cart! Ska dock påpeka att det va 90 % cross-människor som ställde upp så jag får väl inte va alltför besviken... ;)



Det får vi absolut göra ! Det finns en hundrastgård 300 m härifrån t ex, annars får vi gå en runda med dom :) Är helt dösäker på att Kuling och Z kommer gå skitbra ihop ;)



Jag försöker! Livet blir ju ändå vad man gör det till så lika bra att ha sjysst inställning :)



Och jag inväntar inflyttningsfest i din nya lya framöver..... ^^



Kram!

2011-05-18 @ 23:12:25
URL: http://giingers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0