Fina Viola!

Femte gången Lotus inte var hemma! 
 
David tyckte det började bli lite roligt nu.
Det tycker minsann inte jag!

Hämtade hem Viola som spann som en katt, med fungerande handbroms och nya styrleder fram och utan lambdasondlampa som lös, inga skakningar i ratten och sååå skön att köra! As usuall!
 Satt och klappade henne lite på ratten när vi körde hem. <3
Fina smutsiga skrotbil.

Lila, glittrig, rund och stor. 

Ra-ta-ta-tada!
 Ett och annat ögonbryn höjt? ;)

 Min nya rockring som jag ska arbeta bort sidfläsket med. Har inbillat mig att det ska funka. Och som kid va jag grym på rockring! Gick ju inte lika bra idag första gångerna när jag skulle testköra den kan jag ju lugnt säga.
 Men jag ska nog vänja mig.

Och jag gick igenom min garerob hos pappa idag igen och tänke att fan, jag måste testa mina jeans som jag hade typ i nian och början i Ingelstad. Bara för att liksom, om jag ska slänga dom och rensa ur ordentligt.
Men gissa vad?!
Jag kom i dom!!
 
Fatta bra ekonomiskt eller! Slipper köpa nya brallor! Fick genast tre par nya brallor av mig själv sådär bara! På en vanlig tisdag! Göööött!


me und da självutlösare inte vara vän - no.
 men en lite tjikapik på soffan me. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0