finfin kombo

Sitter i den nya soffan (okej nu ligger jag) som Loo och hennes man hjälpt till att bära. Har fasen fortfarande träningsvärk i armarna! Igår va låren även drabbade. :P Klenis benis va det här!
 Soffan är iaf asaskön och står nu precis så bra den kan göra. Jag slipper sitta på golvet med datan för att ha mottagning och kan sitta hur skönt som hellst och samtidigt kolla på tv.
Loos prescisions möblering gjorde susen! Hon va inte nöjd med hur vi ställde den först så vi fick kasa runt lite innan hon va tillfreds. Men sen efter att ha flyttat och snurrat lite på bordet med så blev alla nöja och glada!

Någon som är i behov av ett stenbord förresten? Tror det kallas marmor och är jättefint. Tungt som fan men ..
 Nä, inga men. Tungt som fan helt enkelt. Ska ut på blocket.


Zypher ska bli stark som en björn en vacker dag och bära runt på soffor åt mig. :P

Har kollat på Så ska det låta med Linda, Markoolio, Kicki och Sulo(?) på datan nu varvat med Ps I love you på tvn.  Jag har börjat se samband med vilka som är med och tävlar nu.
 Som nu, alla fyra sjöng lika dåligt, och när Brolle och Erik va me. Två snyggven.
You see?
 Kom inte på fler liknelser nu men det är ju klart uppgjort!

Ps är så bra! Synd bara att inte Gerard är med mer... ;)

Mwep, igår somnade jag inte förrens halv två tror jag, hamnade mitt i det spännande slutet i "Sommardöden", och var tvungen att läsa klart. Lagom trött imorse när klockan ringde kvart över sex.. 
 Upp och iväg till travet för att serva lite käk till kuskarna. Hujedamig vilket stress. Inget upplägg eller planering. Bara tre virriga tanter som mest var i vägen.
 Nu får det bli sängen när Ps är slut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0