Vad tusan hundan!

Vad är äppelträdsrökt hamburgare?! 
 
Tjeckade nyss in Mc'D reklamen. Äppelträdsrökt? På allvar? 

Nu är ju jag inget proffs på rökning, men den syn jag får upp för mitt inre är massa cheeze'n'bacons som hänger i ett äppelträd som står i full blom..  
 Men jag kan gissa att det inte är rätt. Men det hade vatt coolt!

Nu ska jag påbörja packning inför Dikanäs! (Norrland! Here we come!)
 Ska in till stan sen och fixa hundmat och kattsand och klippa mig. Loo får färga. Gick ju bra sist. ;)
Innan dess ska jag ut till pappa med mat.
 Han tjatar alltid på mig om inte jag äter ordentligt men själv gör det ingenting om han bara äter mackor på en dag.
Betala räkningar måste jag med.
Och vattna blommorna innan jag åker.
Måste jag en To-do list i sann Blondinbella-spirit känner jag.




såhär ser en Slovensky Kopov ut för er som inte vet det. 25% av Zyph. Han har kroppsformen. ;) Faaaaalukoooorv! På kursen brukar alla skria om hur mycket alla växer från vecka till vecka, men när dom ser Zyph så låter det "ååååh vad lååång han har blivit!" :P



Am I in heaven?! 
 
Ramlade in på MTV och tre låtar av Coldplay! Göttans!

I en och en halv dag hade jag träningsvärk i magen efter rockandet. 
 5 av 4.


Znajf hjälper till..

Inatt drömde jag om ett varuhus som jag drömt om flera gånger innan.
 Man kommer in, men knappt ut, och så ju längre in man kommer blir det läskigare och läskigare. Man försöker vända tillbaka samma håll men det är bara en återvändsgränd. 
 Till sist började jag springa och hoppade över en soffa som stog ivägen och trängde mig ut genom kassan.
Samma sak varje gång!

Ska man försöka tränga sig in på Grand och kolla in New Yorker? Och kirra en bikini kanske.. Stadium har rätt fina.

Nä nu får jag sparka igång denna dagen om det ska bli några barn gjorda.

Lotus hade sin sjätte tid idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0