Vart tog åskan vägen?

Jag hörde två muller men sen försvann det igen. Inte ens lite regn blev det.. Det får gärna göra det nu. Det behövs liksom.
 Åskan hade vatt sjukt mysig. Och höra ett ordentligt åskmonsunregn mot altantaket när man ligger nerbäddad med två djur runtomkring sig och läser skräckböcker. Eller ja, skräckböcker. Det är la nån roman eller deckare eller nått. Men spännande det är det! 
 
Idag var det min tur att försova mig. Tjugo i sju vaknar jag och får bestämt rätt så bråttom iväg.
MEN 06.58 stämplar jag in!! 
 
Jag har vatt så jäkla däven i eftermiddag. Huvvevärk och sketatrött. Och när jag är såhär trött så tänker jag alltid på hur det kunde ha varit.
 Men nu ska vi inte älta. Se framåt. Snart Dikanäs och sen flytt och då börjar jag om. Sen jobba och umgås massa med favoritkusiner och hoppas på massa parkfester och annat kul! Sen långhelgen i skåne med Zyher. Ska bli så grymt roligt!

Imån är jag ledig men det blir minsann ingen sovmorgon för det! Hedå! Klockan sju ska jag lämna in Viola på service och det är verkligen på tiden! Hon låter som en räääggärebil nu. Och så lyser lambdazonden sen en tid tillbaka, nån rem som skulle bytas och Ac:n är paj...
 Ska jag fortsätta..?
Pappa hade iaf en lista med grejer som skulle lagas och åtgärdas. Det lär bli en dyr historia.
 Får vänta med att köpa ny bil till 2013 eller nått..
Har iaf städat ur Viola och dammat ur all pollen och skakat Z sängkläder i buren. Dammsugit sätena och pälsrullat dom.

Häromdagen var vi och hälsade på Zyphers gamla dagmamma i affärn och när vi var påväg och Z insåg vart vi va började han dra satan mot dörren och när vi kommit in och rekat av att ingen va där och hon va på kontoret så släppte jag honom och han kutade direkt mot henne och jag vet inte vem som blev gladast, Z eller mormorn. Z kissade iaf ner golvet så det förklarar ju lite hur glad han var.. :P
 Sen gick han och letade efter Isak (hunden, som Z avgudar) och morfarn så vi åkte hem och hälsade på där med. Samma glädjeyra där. 
 
Min lilla hund vad jag älskar dig . <3
 Tänk om jag inte haft dig heller.. Det hade vatt jordens undergång!

Förresten! Är det någon som äger en flytväst till hund som jag kan låna en vecka? 
 Han väger typ 17 kilo och är lång som en falukorv.



Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag har en flytväst som aldrig är använd som jag köpte till Emil när han var liten (nu väger han 30 kilo) som du kan få. Tror den passar? xP

2011-05-25 @ 20:13:23
URL: http://isabeltrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0