Hjälp..

Jag blev precis nu sketataggad på att springa en runda!
 
What is happening, man?!

Z har fått i princip noll motion idag. Jag har dödligt dåligt samvete. Men jag har ägnat halva kvällen åt att koka älgkött till honom och till Krut. Han borde la ha förståelse för det, eller hur? 

 Innan dess har jag varit hos farmor och lugnat henne. I en och en halv timme! Allt var kaos och uppochner. Ingen ordning någonstans. 

 Och nu är det jag som är defintationen på kaos och uppochner.
Min hjärna är liksom inbäddad i ett vaakum. Jag lyssnar på Melissa och så gråter jag lite. Ibland blir det lite bättre. Ibland blir det inte det, men det är alltid skönt. 

 
vita ögondroppstårar efter ögonlasern.

Jag pratade med min kära bror idag och sa att jag bl.a önskar mig en OnePiece eller Zipperall (same shit different name..?) i julklapp och han ba':
 Är du inte riktigt klok?! Då kan jag ju lika gärna skicka dig på nödslakt direkt!

Så jag gissar att jag inte kommer få en lila OnePiece av honom iaf.. :P




hört på gold hemma hos pappa..

måste älska texten. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0