Jävulska spotify!

Nä jag är inte bitter!

 
Nu sitter jag här mitt på söndagskvällen och har just dödförklarat tvn (på riktigt den här gången) och så helt plötsligt slutar Spotify spela!! Min enda ljudkälla och sällskap!
 Jamen då har jag noll minutes kvar!

Fan helvetes jävla skiit me!

Och så fick jag reda på igårkväll att dom låtarna man lyssnat på för mycket så dom inte spelas mer, dom kommer inte tillbaka mer! Jag trodde att dom kom tillbaka när man fick ny tid! Men närå! 
 
Och betala för att det tänker jag då rakt inte göra!


Tänk att man ska behöva betala för att lyssna på den här låten over and over again?! Det borde tammefan va varenda människas rättighet!

Och på tal om annat när vi ändå håller på med breeeeaaktruuuueeees så råkade jag ställa mig brevid en Opel Astra igår när jag snabbhandlade och när jag kom tillbaka så upptäckte jag att Viola var längre än Astran!
B-b-brrrääääjktttrrruuu! 
 
Jag är ju så kunnig så att jag vill att kombisar ska va längre än vanliga bilar. Det liksom hörs ju.
Vanlig bil.
Koooombiiibil.
 You see? Mycket längre. 

Jag har vatt inne på halvkompis nu ett tag bara för att jag inte vill ha en så lång bil för det är så meckigt att parkera och jag inte är så van vid att parkera trångt. Och det hade ju liksom räckt med en halvkombi för Z:s skull. Men så när jag såg Astran så började jag fundera.

Så nu är min fråga till folket. Är Opel bilar bra skit? Skulle man kunna köpa sig en sån?
 För nu ska jag köra och och parkera brevid andra kombisar och jämföra Viola med dom. Så får jag se vad jag vill ha för nån. Astran var ju inte så skitsnygg. Men den såg liksom billig ut.. Är den det? 


En inte så skitbillig men skitsnygg. 

 

Nu vet ju inte jag hur du är funtad, men jag är liksom allergisk mot en viss typ av människa.
Jag får liksom nån ellergisk reaktion i ögonen och kan inte titta normalt utan skickar bara evil eye bläng-blickar på personen och kan inte vara trevlig mot personen i fråga.
 Och igår råkade jag på inte mindre än tre (3) stycken utav den typen. På samma kväll! Varav två befann sig på samma förfest och den tredje har jag träffat en gång förut och råkar vara en "kompis" till min kompis.
Förstå mig att jag blev pissed off när jag blev dumpad av min kompis för en utav dessa tre. Förstå mig när jag tog nattbussen hem till pappa. Seemed like the right thing to do at the moment. Nu i efterhand kan jag tycka att jag kan ha överreagerat en smula. Men då. Jag var så ARG! 
  Idag sa kompis att hennes "kompis" sagt igår att jag hatade honom. 

Moha-ha-ha!! 

 Scooore! Så rätt, så rätt!!
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du verkar haft en tuff helg, haha, den där hemska typen vill ja höra mer om! Å att köpa spotify ska du nog överväga iaf, tysta lägenheter gör ingen gladare, I know! Ser fram mot besöket i december!!! Puss

2011-11-21 @ 00:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0