Men hallå eller!

Att jag får jobba i ett kök är ju en gåta. 

 
Att smälta choklad är ju inte ens svårt!
Men ändå lyckades jag få sån rökutveckling i micron att en pyroman hade varit avundssjuk och brandkårens rykdykarutrustning inte hade pallat trycket. 

  Nu vet jag dock att man kan bränna choklad. Jag hade nog kunnat sälja en chokladkolbit till tysken som han hade kunnat värma sig med. Eller, vid närmare eftertanke. Han hade kunnat få den. Faktiskt så är jag så generös.


förkolnad choklad.. Sorgens dag.
 
 Ni kan ju tänka er kaoset som utbröt! 
 
Och när jag skulle få tyst på brandlarmskaoset då. Smart som man är försöker jag hoppa upp och slå ihjäl oväsendet men efter ett misslyckat försök med marginaler på en halvmeter så kommer jag till insikt och kommer på den briljanta idén att ta en stol. Men i stundens hetta kunde jag inte komma på vilken stol jag skulle ta.

 Bara det att jag bara har en sorts stol och det är just kökstolar. Så det hade ju känts skönt om jag hade tagit en sån utan att behöva tänka det ens en gång. Men närå. Let's make it more complicated than it already is för tusan! 
 
 Sen när jag precis fått tyst på oväsendet börjar mobilen plinga på ett mystiskt sätt.
Vafa-an nu'rå?! tänkte jag, fortfarande lite hysterisk.
Och så är det favoritkusinsJossan som ringer! Genom Viber. Som jag inte hade en aning om förrens för några dagar sen. Värsta bra uppfinning! Mycket bättre än choklad i micro iaf!
 Så nu har vi uppdaterat oss på varandras fronter i nästan en timme.
Det var så skönt att prata med dig Jossa!

Hon är mitt största och mest hängiva bloggfan. Känner mig nästan lite som Blondinbella när jag pratar med henne för hon frågar om vidareutveckling på massor saker som inte är bloggbara.
 Men du måste uppdatera din blogg me Jossan! Jag måste få veta vad du gör i danskland! Skärpning!





Nähä, nu ska jag ta reda på om jag är kapabel till å micra en mugg me vatten å göra thé av eller om jag har blitt en komplett idiot precis. 
 
 
och denna låten är skön. Lyssna på den. Feel the flow.
Men jag blev djupt besviken nu när jag youtubade han och upptäckte till min förskräckelse att killen var svensk! Och SKÅNSK! 
 Den kanske inte var så skön iaf när jag tänker efter...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Det va så härligt att prata med dig med bästekusin! Puss på dig!

2011-11-07 @ 22:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0