Vilket födärv.

Är inne i någon slags likgiltig trans
 allt spelar kvitta. Har ingen motivation till någonting. 
For helvede. 
 Jävla pissväder är vad det är. Jag vill ha snö. Minusgrader. Kallt. Stjärnskådning i en snödriva. Frysa om tårna. Snölyktor. Pulka. Sladda med Viola. (utan att fastna i en snödriva.. SÅ vintern 2010 känner jag)

 Det finns ju ingen julkänsla utan snö! 




riktig vinter ska det va! 

 Z blev introducerad för å springa brevid vagnen när jag körde Lillemannen idag. Fett trist tyckte han. Han ville springa fritt! Så det fick han. Jäääädrar vad han springer. Och jääädrar vad cool Lilleman är som inte bryr sig ett piss om att liten svart fara rusar in och ut ur skogen som en tok. 


 Så fort jag öppnar datan blir jag fast vid den.
Skulle in och betala räkningar och nu är det typ läggdags. 

 Sälja skiten på blocket. 

Nu har jag iaf en tv som funkar. Vaktis har ställt hit en annan boxer
Utan hål för kort
!! Hur snålt? Jag har ju tom tiggt til mig ett! 
Kan man göra ett eget tros? Ja, jag är besviken jag.
 
Och samma dag som han var här och installerade boxern så kommer jag hem och river ner hela jävla rullgardinen med fästen och allt. Eller ja, ett halv fäste stannade kvar..  Så nu måste jag lägga ut pengar på en ny rullgardin.

Imårn är det stan och julklappsshopping. 
 Och Z fyller 1 år!


liiiten tussenusseliten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0