Bara för att skryta.


vanvårdad buske påväg att ta över fönstret.


ett jävligt välansat träd påväg att se lite väl tanigt ut..


mitt lilla påskarrangemang. Jojo, här har jag kopplat på dom gröna fingrarna och varit otroligt kreativ. Köpt och planterat allt by my self. Två hårnålar fick hjälpa till att hålla vissa delar på plats. Går det inte med övertalning tar man till våld. Baske mig!


Z:s nya bollrekord! 8 bollar på en lunchrast!! Trodde inte ens att det fanns så många bollar kvar där i dungen. Han borde ju snart vara kvalificerad som legitimerad tennisbollseftersökshund tammetusan!
Nu ska jag bara lära han att leta guld, tryffel och kantareller också. Så kanske man kan tjäna en hacka på honom. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0