Inte så jävla plussigt..

Jahopp. 
  
  Fick tidernas avhyvling på jobbet idag...
Helt oförberett och såå överdriven! 
 
 Det var liksom inte så att jag inte fattade efter lappen som låg på bänken.
Eller att jag inte fattade efter första meningen. Som var exakt samma som på lappen.

 Men så fortsätter aset att rya och gorma som om hela världen låg inför en säker undergång.
Åt MIG!! (??) 

  Som vanligt har jag INGENTING att komma med när fradgan skvätter på mig och man nästan ser dingdongen i strupen på'n.
 Som vanligt kan jag tänka en jävligt bra "right back at ya matthafakkha salva" men så kommer min goda fé på min högra axel och säger "Men så säger man då rakt inte!! Åt en äldre?! Vet hut!!" 



 När jag går därifrån sen är jag så föribannad!! Mina händer skakade! Och jag lovar att om jag inte vatt på jobbet hade jag låtit mina återinhållna krokodiltårar fått flöda. "Let it flow" hade jag sagt till dom. "Let it flow.."

 Jag tror det var längesen jag fick lätta på trycket för känslig kan jag erkänna att jag är. Men inte så?! Väl?

Sen går jag hela förmiddan och är bitter för att min goda fé fick övertaget över den onda. Jag skulle fan gett igen. Lite iaf. Påpekat för aset att vi ser när det snos kaffe bakom pelaren och att en kopp faktiskt kostar fem riksdaler.
 Jävla féjävel!

Men sen kommer aset tillbaka! Ja tro inte det slutade där inte!
 Nejdå!
Nä sen kommer han och ber om ursäkt! Till råga på allt.
OCh jag som fortfarande var så Jääävla arg att jag skakade.
"A ursäkta om jag va lite elak innan.höhö" får jag höra samtidigt som en knuten näve boxar till mig på överarmen.

Vet ni vad jag hasplar ur mig?!!

"Du får väl va hur jävla elak du vill." "Eller. nä."
Jomen grattis Lisa! Du vann just tio poäng i det mest korkade "jag godtar inte din ursäkt försvaret".. 
Katjing! 

 "Död åt tengil!!" ville jag skrika. 

Sen fick jag gå ut på bryggan med en läskback och profylaxandas i en minut för att komma tillbaka till jordelivet mentalt. 

 Jävla satanistanhängare! 

Sådär kul jobbdag kände jag. 
 och så stod man halva eftermiddan igår och bakade bullar!! Värt någonting eller?! SKulle frågat om dom va goda. För det kan man ge sig tusan på att det smakades på på kvällen sen. Tillsammans med kaffet som snoddes bakom pelaren. 



  Okej att jag är bitter. Jävligt bitter. 
Nu skulle Loo vatt hemma.. 

 Istället har jag hennes smilemilemale här. På en vanlig dag går jag och Z i ungefär två timmar. Det är nog vad jag har gått med henne bara sen klockan tre! Hon ha rlika liten blåsa som jag tror jag. Rastlös som sin mor och så nytt ställe. Not a good kombo! 
 Imöra ska vi iaf hämta lille svarten! 



 Hav förtröstan!
Nu sitter jag och kollar på Dirty Dancing. Det måste vara tidernas bästa film. Hur många gånger har vi inte försökt oss på det där förbenade dödslyftet som ser så passens lätt ut, kusinerna och jag?
 Och fortfarande kan vi inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0