Semesterplanering..

Jag kommer troligtvis få sen semester i sommar.
Ja, skitnajs och himmelskt och top notch och katjing och hela raddan. Jätteglad!

Men!
Vad ska jag bara roa mig med i flera Veckor utan att gå mig själv på nerverna? Nått seriöst måste man ju göra.
Men att sitta och planera sommarn nu känns så himla, himla avlägset!
Nått med Z måste jag ju göra. Hade vart så sketans roligt med ett nytt läger i år igen! Men med lite bättre väder..

"Snälla jesussnubben? Du känner nog inte mig.. Brukar inte höra av mig sådär jätteofta.. Lisa heter jag iaf.. Och jag vet bestämt att det finns nån jullåt som dom säger att du (eller om det är tomten..?) vakar över oss barn (23 räknas väl ändå som rätt ungt..?) hela tiden.. Så liite vet du nog om du kollar i pärmarna. Och då kan du kanske se att jag hade en fruktansvärt givmild dag igår med bullbak och bortskänkning av bullar till gubbgrannen, vaktisen som skottat snö och nybakta semlor till mina kääääringar på jobbet. Så snälla. Rent statistiskt sett borde jag ligga på plus.. Det handlar om att ge och ta. Ge och ta. Du är skyldig mig nu, du förstår det va? Så Om du nu finns. Se till att det blir bra väder i sommar! Och att jag får en rolig och händelserik och kanonbra sommar med massa bad och sol och nått att göra.. Amen!"

"Ps. Om du kan så kan du även få se till att jag vet vad jag vill göra med mitt liv. För jag vet det då rakt inte i nuläget! Ds."


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tror absolut du ligger på plussidan :) du är la för goooo!!!puss

2012-02-18 @ 11:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0