BB data

maha, jag kom på de själv. :P Bärbar data. Precis vad jag fick av David och pappa i present igår.
O så glad jag blev!  Precis vad jag önskat mig!!

Trodde för en halvtimme sen att jag skulle få tillbringa kvällen i David och hans vänners lag, men icke! Han kom hem och meddela att dom skulle till nån annan tjomme. Jävla typ! Så nu har jag en hel del plugg att ägna mig åt, försöka få på Öride grimman som jag tyckte han hade gjort sig förtjänt av att bli kvitt. Jojo, nu har han inte gått att få tag på sen i tisdags... Ehm, lite skyldig kanske.? Känner mig så iaf.

Sitter här i mina nya kläder jag impulsköpte igår när jag, Loo och Mowgli va på rågårds. Ett par KILLjeans, (tantan i kassan fårgade om jag ville ha en kartong till dom,) ett festtopp och en tshirt.
Va i ingelstad igår me mowgli medan Loo jobbade. Träffade lite gamla lärare and so on. Känner mig så jävla cool när ajg slänger me engelskan. ;P YEah'

men nä, här kan jag inte sítta och stirra. Jag har en del plugg som sagt.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Simone

Va kul med BB dator!! Skitbra jue :P

2009-04-30 @ 18:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0