duschat

va så äcklig så jag var tvungen att göra nått radikalt!!
Dessutom har mina linser helt omotiverat tagit slut så jag tvingas springa runt i glasögn och känna mig som en annan nörd! Visserligen kanske det ser bra ut samtidigt som man pluggar.. ? :P

Har vatt lite orolig att jag missat läsa nått på sidan om pluggandet och vet ni vad ? Det hade jag. Upptäcktedet samtidigt som jag ringde min lärare och frågade. Så nu ska jag skriva en presentation om mig själv på engelska. Ehm, den blev inte så välldans seriös kanske.. Mendet får gå.

Ska ut och tömköra Majsan nu, ska se om Snurre har lust att hänga me.
Hovslagarn kommer imån för att sko henne och öride så förhoppningsvis kan man börja köra lite redigare me henne sen.
Skulle egentligen till blodgivarcentralen imån, men de hinner jag kanske inte, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0