Födelsedag!

Vaknade innan sex av att pappa försökte smyga upp för trappen. Sånnt går inte, speciellt inte den dagen man fyller år, då är man minsann på sin vakt!! Fast jag tar hela födelsadagsgrejen med ro och inte bryr mig så mycket längre, så sitter det i att man vaknar och sover räv när dom kommer på mornen. Varför? Det bara ÄR så! Man har alltid gjort det! När jag va liten vaknade jag skittidigt och väntade på dom. Time changes. 
 Skulle iaf vänta nårra dar på presenten. En överraskning blev det... hrm.

Eftersom hästarna gick nere i den nya hagen igår på eftermiddan fick dom sova i den gama inatt för att ine kasta i sig för mycket nytt gräs. Igårkväll hjälpte pappa mig att flytta dom, men idag tog jag alla tre plus skottkärran med mat, samtidigt! Maha! När man är 21 får man göra de. Öride är ett as på att bli ledd går saktare och saktare tills det står still. Men jag viftade lite med grimskaftet så han kom framför majsan och då minsann gick han.




Hittade en tunikaliknande grej igår i stan och strumpebyxor.
Skorna lös med sin frånvaro så det blir till att skicka efter,

Idag ahr jag ägnat morronen och förmiddan åt att baka bullar. Skulle göra sånna Linnea gjorde men det gick itne, så det blev nån knasig variant men som smakade minst lika gott! Och det, är faktiskt huvvesaken!!

(hos Linnea i Sydney när vi passade barn och bakade bullar)

(ja, man va lite brunare där.. )


Kommentarer
Postat av: Isabel

Grattis Lisa! Hoppas du får en fin födelsedag!

2009-04-24 @ 14:17:18
URL: http://iissabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0