Fuck!

Jag är så jäklans arg på den där jävla engelskan nu! Speciellt på uppgift 058! Ska den ens kunna lösas?! Själva grejen är inte alls svår, jag förstår vad jag ska göra och allt, men orden passar ju för fan inte! Jag blir så föribannad!
 Dessutom har jag inte kunnat sitta i lugn och ro för på morronen va hovslagarn här och slog på skor på Öride och Majsan. Öride va huuur duktig som hellst, fast jag fick slääpa in honom. Majsan gillade inte när han slog i sömmarna.
Sen va de springa ut med hästarna, springa upp med en överfull kanna vatten i en skottkärra till dom och sen in, byta om och så iväg till stan. Jag kan itne bli blodgivare än på två månader för man skulle tydligen ha väntat sex månader efter hemkomst från Asien. Fuck.
Träffade mamma me och körde hem henne.

sen pluggade jag. I hela tre timmar, innan Loo och hennes mamma kom med mat till hästarna. Dom körde Mini elvarundan, sen pluggade jag en stund till, tills Lina kom och jag skulle hjälpa till att köra Öride. Den mannen gillade verklige skorna, sen har han vilat i nårra dar me så pigg som tusan va han! Och glad! Körde ner till Tords mösala'a och tänkte köra ner till Pelles me, men Öride ville minsann inte svänga, han ville hem, så istället för att bråka med honom och få antingen en skentur eller en häst i knät så körde vi fram och vände ner i en hage runt några stenar. Jag fick som jag ville i slutändan ändå! Fick bara planera om lite.

nu ska jag skriva klart min presentation och skicka in den så har jag en sak att göra mindre imån.

Har äntigen fått in bildernafrån kameran till datorn. Pappa hävdade bestämt att det skulle finnas en skiva som man skulle installera.
-Jag har fan ingen jävla installeringsskiva!
 -Har du kollat?
-JA! (läs: Nej.)
Gav ändå mod till mig och hittade ju en förbannad skiva, och en instruktionsbok och installerade skiten, med skivan.
God damn it!! Ett-noll.
Så bilder kommer inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0