glasögon

För 10 timamr satt jag här och skrev om mitt pluggande, och vet ni vad?
Jag sitter här igen. Och pluggar!!
Men en sak jag inte fattar är varför dom har med valp bland en massa skitsvåra ord man aldrig har hört talas om?! Jag menar. Valp. Lärde man sig inte det i typ trean?! Borde man inte kunna det ?
Blev lite skitilsk på min syo, mer oengagerad får man nog leta efter.

Körde en lång runda med Mini runt Vitthult och Granhult. Hade varit jättekul om dom inte räjsat sönder hela vägen. Decimeterdjupa hovtramp mitt i vägen. Så vi fick ta det lite stilla i kanten. Sen mötte vi en ko!! Iaf trodde nog Mini det. Men det var bara en tinkerskäck.
Tror minsann jag har ridit den när den bodde på ridskolan, hoppade. Kändes som en B-ponny. Men den såg himla fet ut. Snurre åkte med, han satt i cykelkorgen som jag hade häktat fast i vagnen. Klart han ska va me liksom!!!

På torsdag kommer hovslagaren och skor Majsan och Öride. Och så har Loo och jag seriösa planer på att ta hit Tyo.

Oj. Plugga va de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0