hästserietecknare

A, de är vad Lovisa och Julia tycker att jag ska bli.
Bara för att jag har väldigt roliga kommentarer om vad hästarna "tänker" väldigt ofta. Inte att förglömma, det är vad dom tycker, 5 och 8 år gamla. Alltså inte alls svåra att underhålla om man säger så.
 Detta fick jag reda på när vi tog oss runt Elvarundan. Öride drog Lovia och Lina och jag drog runt på Majsan. Eller vänta nu, ett radikalt snedsteg av mig! Jag drog såklart inte runt på henne, men hon och jag gick bakom vagnen, och vi hade lite delade åsikter om vem som skulle bära vem. Majsan ville såklart bli buren hela tiden och gick och knuffade mig hela tiden. Haggan. Men hon ska nog itne bli nårra problem att släpa efter vagnen. haha.

Imån är de plugg, plugg, plugg som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0