Hejja!

*trumvirvel*
idag är en stor dag.
idag har jag pluggat klart hela onsdan och två uppgifter för imån!!

När jag gick ut med kvällsmaten till hästarna började jag fundera på vad Öride skulle säga om att bli longerad..?
Han hade troligtvis dött i åsynen av pisken.. men han måste ju vänja sig tänkte jag och kom fram till att fråga om jag fick lov till det.
Longerade Majsan i måndags och hon hade lite rodeouppvisningar men skötte sig i övrigt exemplariskt, iaf för att avra första gången.



Lingering=långsam. Gissa huur jag kom ihåg det och stavningen?! :P

Nehe, snart blir det nog sängen, va alldeles för trött idag på mornen. Läste lite engelska i pappas säng när han hade åkt och vaknade upp en halvtimme senare och hade glömt hästarnas frukost!! Visserligen visade det sig att dom inte hade dött av svält när jag väl kom ut.. men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0