nu passar det!

Håpp, tog mod till mig och ringde till syokärringen som jag inte alls gillade  sist jag prata med henne. Men idag va hon så himla fromm. Väldigt hjälpsam, "jamen dåså, då fixar vi bara de." De va ju en jäkla massa krabb tydligen eftersom jag redan börjat me engelskan och var tvungen avbryta den och sen börja på halvfart istället. Äsch, jag fatta inte hur hon prata om, men nått sånn va de iaf.
Men hon ringde iaf upp sen igen och "haha, ja nu ha ja prata me en stockholmsbrutta, ja dom har ju så rolig dialekt där uppe." Ska hon säga!! Hon låter som hon är från norrland, och jag vet inte om de bara är jag, men dom har ju inte alltför tråkig dialket där uppåt heller. :P

Men nu helt plötsligt ligger jag ju alltså en vecka i förväg, vilket kännshimla bra, eftersom jag då kan ta tag i staketet med en gång, och kanske sen cykla med Loo och Mini en runda. hade vatt najs, eftersom jag bara suttit inne och grämt mig över det här hela dan.
Ringde till en föntergubbe som ska sätta i speglar i mina fönster som jag hatt på fixning. Så på fredag, (min födelsedag för lyckligt ovetande) ska dom va klara. Det får bli en födelsedagspresent till mig själv! Hurra! Hurra!

Hujedamig! klockabn va ju redan fem snart, hade tänkt mig hinna klart så långt de går me staketet innan Loo kom, men hon av påväg nu sa hon. Ehm, men ja, jag har ju ingens tres em engelskan nu lägre, så jag kan nog cykla med dom iaf!!

Mamma har namnsda idag!! Grattis till henne!

En massa löst pladder. 

Jaja,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0