Plugg?

Ja, jag tror inte det är sant. Hela bordet är belamrat med böcker. Inte sånnadär roliga sträckläsarböcer. Nejdå. Utan en fet engelskabok och två små häften, ett skrivhäfte, en svensk-engelsk ordbok och en svensk ordlista. Och mitt på allt detta ligger jag, halvt sovandes och gäspar sju kvart i timmen. Alltså, helt seriöst borde jag få för mycket luft i mig av allt gäspande. Jag kommer snart lyfta och fasta under taket tills jag lägger av ett rejält jätte brak! :P
 Engelska B ska jag läsa på heltid i 5 veckor. Den 1 Maj börjar jag jobba 75% så då får jag plugga satan!! Jobba, plugga, ta hand om hästar. Jag kommer dö!
Men sen ska resten pluggas på halvtid.

Påsken har förflutit på bra, datan har vatt på lagning eller nått så nu funkar ingenting som det ska. Har hur mycket bilder som hellst på kameran som jag vill ha över till datan, men icke!

Jossan kom fredan innan påsk och då va vi och grillade hos Loo, sen stack vi till Oléo. Träffade Erik och Emil.
Vi har vatt på Bio och sett Män som hatar kvinnor med Erik och Jocke. Filmen va asbra!! Ät aldrig baconchipsen! Luktar gris!! :S
Kört hästar.
Vatt på kalas hos farmor med faster och kusiner.
vatt på kalas hos mormor med moster och kusiner.
Jobbat två dar. I disken. Som vanligt.
 
Nu ska jag allt plugga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0