Rinkdansen.

Jag kom in!! Vi ställde oss i kön vid halvåtta-tiden, så 1½ timme ägnades åt iaktagelse utav människor, pratandes me Loo och jobb-Jonas och så lite frysande.
Förfesten va lite halvsådär, första intrycket av tjejerna va minus. Skräniga, lipiga, högljudda bekräftelsesökande och irriterande. Killarna brukar vanligtvis vara mycket mer mänskliga, och så också i detta fallet. Jag och Loo drack 1½ flaska vin, och jag kände efter första glaset att det va längesen jag drack senast, och beredde Loo på att stoppa mig om jag blev jobbig, men så långt gick det aldrig. Som tur va. Ve och fasa!!

Det va jättekul inne i Rinken och en massa människor! Loo och jag dansade väldigt mycket ihop. Väldigt roligt och flummigt emmelanåt. Me vi blev seriösa en gång och bjöd upp varsin gubbe som satt breve sina fruar, gubbarna blev sketglada men tanterna blängde lite snett, men dom va kanske bara lite skelögda båda två..?

Tre ingelstadlärare och nårra elever skymtade vi bland allt folk. Loo adopterade en tant i toalettkön som hon försvarade från ett fyllo och jag blev uppbjuden av en retarded. Jobb-Jonas hade letat reda på en minst två meter lång kille åt mig, då kände tillochmed jag mig smo en dvärg. Killen va dock inget att ha, värdelös på både foxtrot/tryckare och bugg, och när han pratade såg man all äcklig lös-snus i hela käften så nä. Jag dunstade sen. Ehm, ja. Kvällen va underhållande.

Ikväll kommer släkten på kalas. Tacos får de bli som mat.
Snart kommer Loo och plåtis fr att köra Mini. Jag ska fixa till kvällen och nu har jag så ont i magen så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Ciao bella!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att ni kom in!! :D

2009-04-26 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0