Sol .

Vilket väder! Vaknade inatt och det va knappt kallt på rummet, blir det varmare än såhär så får jag flytta ner i källaren för att inte få panik på nätterna av värmeslag, för täcke måste jag ha. Panik utan. Panikpanikpanik. :P 



  Låg ute i gräset och solade, pluggade och åt tonfisksallad. Så skönt.

 

Va me när Lovisa körde Öride idag. Han blev redigt svett!! Men han va pigg hela tiden så det kändes inte så farligt.
Körde med Majsn själv elvarundan. Hon blev me redigt svett, men med tanke å hur varmt det har varit idag är det inte så konstigt. Fast vi travade rätt mcyket också, och gjorde två vänstervolter som hon hat haft rätt svårt för innan, men nu känns det som att det börjar släppa. Halterna va därimot inte lätta idag, försökte flera gånger, förgäves, hon stannade bara till sen gick hon igen. Får träna mer på de. För still ska dom banne mig kunna stå. Basta.

Nu måste jag göra mig iordning inför imån. Upp i ottan och iväg och jobba. Har inga bra skor, får fixa de  på onsda..

Gonattski..

Kommentarer
Postat av: Isabel

Var har du köpt speglarna om man får fråga? Grattis till jobbet! :)

2009-05-01 @ 14:56:50
URL: http://iissabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0